Monday, September 15, 2008

Tempahan Baju F1 (Korporat) JPTK

Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan thanks a lot kpd member2 yang support utk baju ni. Sebelum ni aku n rakan2 dah suggest kat bdk2 ni wt bju F1 ni coz snang klo ade function2 rasmi ke, bru nmpk yg course kteorg ni kuat.. Tp biase la, bkn smua yg akan bg komen membina.. Namun, aku n bberapa sahabat baik telah bersepakat utk meneruskan je projek ni coz da nk last year pon.. Mase awal2 sem ade jgk tergerak nk stat, tp skrg bru dpt launch sample baju ni.. Mereka yg berminat amat menggalakkan termasuklah En. Zainal yg awal2 lg da nk tempah n En. Din yg siap dtg blik aku kt L24/106B ni utk melihat sndri saiz bju, pastu siap bebuke puasa lg ngn kteorg.. Selain itu, rakan2 sph lain yg mmg berminat utk baju ini.. Dan xlupe jgk kt kutsam yg jd bendahara utk projek ini.. Kt bwh ni aku post gmbaran baju (cam prototaip la plak) n color die skali..

BAJU F1 KORPORAT JPTK
Spesifikasi kain : Viscose, Code Number : 65/35
Warna : Coklat=M554, Hijau=M322, Piping=Merah

Tempahan dibuka sehingga 23/09/08 beserta deposit RM 30..
Harga utk lengan pendek RM 55 n panjang 3suku(perempuan) RM 60..

# You can refer this blog also : http://msadaholyman-syaiful.blogspot.com


No comments: